Retailmanager & Kandidaat OR Post Kanalen & Consumenten

Op 7 december 2017 zijn de OR verkiezingen bij PostNL Kanalen & Consumenten. Wij hebben een zeer enthousiaste en geschikte kandidaat kunnen vinden en met trots stellen wij Jan Arts aan jullie voor!

Wat zijn je hobby's?
"Ik ben een actief schaker, ik fitness graag, ga regelmatig hardlopen en pak zodra ik de kans heb mijn racefiets. "OR verkiezingen bij PostNL Kanalen Consumenten 1

Hoe lang werk je al bij PostNL en hoe ben je bij Kanalen & Consumenten terecht gekomen?
"In december 2018 werk ik 40 jaar bij PostNL. Sinds 2002 werk ik bij Retail en daarvoor werkte ik bij Postkantoren BV." 

Kun je meer vertellen over je huidige baan? 
"Ik bezoek bestaande klanten en zoek nieuwe klanten voor PostNL formules. Het is een zeer afwisselende baan, geen dag is hetzelfde. Ik ben altijd onderweg en ga veel met mensen om."

Kun je vertellen over een leermoment tijdens je werk? 
"Soms zijn de dingen niet zoals ze eruit zien. Een mooi voorbeeld is bijvoorbeeld een winkel op de eerste etage, voor PostNL ogenschijnlijk niet een perfect punt. Ik ga dan toch vaak een praatje maken. Soms hoor ik dan over verhuisplannen naar de begane grond. In mijn vak is het vaak een kwestie van niets aannemen, onderzoeken en vragen en doorvragen tot alles boven water is. Ook een handige vaardigheid voor de OR!"

Waarom wil je in de OR? 
"Ik wil graag bijdragen aan een betere balans tussen de belangen van PostNL en de werknemers. Mijn inziens kan de vertegenwoordiging van de werknemers een extra boost gebruiken dus vandaar dat ik ga proberen om zelf deel te nemen."

Waar wil jij je straks sterk voor maken in de OR?
Voor het gemak som ik het even op;
* Een slimme aanpak van de hoge werkdruk;
* Iedere werknemer moet weten welke rechten en plichten hij of zij heeft! 
* Het behoud van werkgelegenheid en minder uitbesteden, wij kunnen heel veel zelf;
* Resultaten van medewerkers tevredenheidsonderzoeken; verbeteringen toepassen en evalueren!

Kun je meer vertellen over jouw speerpunt: 
'Het behoud van werkgelegenheid en minder uitbesteden, wij kunnen heel veel zelf!'

"Werk uitbesteden is een enorme kostenpost voor PostNL. Als wij bijvoorbeeld beter in kaart kunnen brengen welke talenten onze huidige collega's nog meer hebben of misschien wel met een beetje ondersteuning kunnen ontwikkelen besparen wij geld. Daarbij kunnen wij zoveel mogelijk werkgelegenheid behouden. Binnen PostNL is zoveel kennis aanwezig ik denk dan aan een -kwaliteitendatabank- binnen ons mooie bedrijf.

Stem jij 7 december 2017 ook Jan Arts? 

 

 

banner.www.bvpp.nl

Bewaren

Bewaren

Bewaren

belastingservice v3

banner bvpp

Lievereenpapiereninschrijffrm

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Contributie

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

meldpunt

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren